آزاد
نوشته شده توسط : بارکزهی

  رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي:پيشاپيش سال نو را به همۀ داوطلبان تبريك گفت

 

 

رئيس مركز آزمون گفت: پيشاپيش سال نو را به همۀ داوطلبان و خانواده هايشان تبريك مي  گويم و براي آن ها آرزوي سلامتي و موفقيت را از خداوند ممنان خواستارم.

دكتر ناصر اقبالي در گفتگو با روابط عمومي مركز آزمون گفت: من اميدوارم همۀ داوطلبان و علاقه مندان تحصيلات دانشگاهي بتوانند در سال 92 در رشته هاي موردنظر خود ادامه تحصيل دهند.
وي اظهار كرد: سال 91، نقطۀ عطفي براي داوطلبان محسوب مي شود و دانشگاه آزاد توانست براي اولين بار در اين سال كنكور را در مقاطع كارداني، كارشناسي پيوسته و ناپيوسته حذف نمايد.
وي در ادامه تأكيد كرد: اميدوارم بتوانيم روندي را كه در سال 91 آغاز كرديم را، در سال 92 نيز به خوبي ادامه دهيم و با افزايش رشته/محل ها، تنوع و امكان تحصيل را براي همگان فراهم آوريم.

دكتر اقبالي در پايان اعلام كرد: ما در خرداد ماه سال 92، برگزاري آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته دانشگاه آزاد را خواهيم داشت، لذا براي داوطلبان ادامه تحصيل در اين مقطع آرزوي موفقيت دارم و به آنها توصيه مي كنم كه در وهلۀ اول در ايام تعطيلات مطالعه دروس را فراموش نكنند و همواره آرامش خود را حفظ نمايند و براي موفقيت در اين مرحله از زندگي به خدا توكل كنند.
 




:: موضوعات مرتبط: آزاد , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: